Dacia Spring Cargo – probabil cea mai ieftină modalitate de a livra colete

Autor: Marius Vișan 07 nov. 2024 Știri auto

Curierii urbani au acum o versiune de livrare a modelului Dacia Spring.

Aceasta este Dacia Spring Cargo. Cei care vor să livreze ieftin colete cu Spring trebuie să știe că această versiune cargo se află la vânzare doar în Marea Britanie, deocamdată.

Ce are de oferit Spring Cargo? Mult spațiu de depozitare. Versiunea furgonetă a celei mai ieftine mașini electrice din Europa trebuie să se descurce fără bancheta din spate, desigur, dar în mod logic primește în schimb un portbagaj mai mare.

Potrivit Dacia, în micul model românesc încap până la 1.085 de litri. Adică puțin mai mult decât Spring-ul obișnuit cu scaunele spate rabatate (1.004 litri) și, bineînțeles, mult mai mult decât Spring-ul fără scaunele spate rabatate (308 litri).

Dacia Spring Cargo… livrează!

Portbagajul este separat de pasagerii din față de un grilaj ce împiedică mișcarea obiectelor la frânele bruște. Compartimentul pentru bagaje poate fi accesat pur și simplu prin ușile din spate. Dacia Spring este disponibilă doar cu motorul electric de 65 de cai putere și este întotdeauna vopsită în culoarea Polar White.

La interior, Dacia nu s-a zgârcit la tehnologie – există un ecran de 10 inch pentru sistemul de infotainment, conectivitate cu smartphone-ul, Bluetooth, cruise control și chiar o cameră de mers înapoi. În plus, are ceea ce se numește capacitatea V2L (vehicle-to-load), ceea ce înseamnă că puteți să vă conectați gadgeturile de 240 volți și să vă alimentați în mers.

În oraș, bateria de 26,8 kWh oferă autonomie suficientă, cu până la 186 de mile (300 de km) disponibile sau 140 de mile (250 de km) în ciclul mixt WLTP, precum și încărcare rapidă de la 20% la 80% în 45 de minute.

Spring Cargo costă 14,995 de Lire Sterline (aproximativ 18.025 de Euro) fără TVA, în Regatul Unit, fiind cea mai ieftină dubiță din țară.


Urmărește Promotor.ro pe Google News


Sursa foto: press.dacia.co.uk


Marius Vișan
Marius Vișan
Marius Vișan a poposit în lumea auto în anul 2015, însă cu jurnalismul online este familiarizat încă din anul 2006 când a început cursurile Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Contactul cu mașinile l-a luat la vârsta de 18 ani, odată cu obținerea permisului auto. Pasiunea ... citește mai mult

Comentarii
Inchide